Sjukt...



Är inte detta enbart sjukt?
Enligt denne person som lagt ut videon på youtube är flickorna endast 7 år, deras föräldrar tycker att det är okej, och att barnen har vunnit många tävlingar med detta uppträdande.
Jag undrar hur föräldrarna kan tycka att det är okej? Och jag undrar om barnen vet vad dem gör för rörelser och vad de sammanknippas med.
Visst, det kanske inte är det värsta vi har sett. De har bra rytm och är viga, men enligt mig ska ett barn få vara ett barn. De ska inte behöva växa upp så fort.

När jag var i deras ålder lekte jag med ponnyhästar och barbies, och "mamma pappa barn" eller "häst och hästskötare" med mina kompisar. Och det är jag glad för att jag gjorde, att jag var ett barn.

Kommentarer
Postat av: KlinganHanna

Okey ja det är sjukt..

Men va fan vi 2 e fortfarande bedårande barn XD

2009-12-27 @ 14:02:10
Postat av: Mathilda

Hahah, och inte ens jag dansar så, men jag är femton år :)

2009-12-27 @ 15:25:56
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01