Hjälp mig?



WTF? Hur fan ska jag kunna skicka vänförfrågan till mina skolkamrater när jag inte har börjat på skolan än? Jag vet ju inte vilka dem är? Jag börjar ju nästa vecka? :O
Facebook i all ära, men ibland undrar jag hur de tänker. Jag menar, tänk om man inte har några vänner i sitt nätverk, eller ifall man inte vill adda dem bara, eller som i mitt fall, eller ifall man redan har addat alla innan man går med i nätverket. För ja, jag har vänner som är med i nätverket, men de har ju inte fått något bekräftelsetjafs, det har jag redan frågat dem om. Dessutom,  mina klasskamrater som jag ska gå med har antagligen samma problem?

Någon här med liknande problem?

Kommentarer
Postat av: annah

haha knasigt :o

2010-08-14 @ 16:36:37
URL: http://annahstefanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01