Musica

Idag spelade man in musiken! Vi hade jättekul, men det blir ett jättejobb för Emmas kusin att klippa ihop den x)
MEN NU ÄR DET LOV!!! <3

Vet ni?
Jag har en liten hemlighet. Eller den är kanske inte såå liten...
Jag ska åka till Frankrike imorgon! Och åka skidor :)
Det ska bli så himla härligt och jag längtarlängtarlängtar :D
Men! Jag ska ha med datorn, och försöka blogga minst en gång om dagen, mindre än så blir det inte! :D
Så kanske det blir lite bilder också? Vem vet? Vem vet vad min lilla gamla bärbara klarar...? haha

Vad ska ni göra nu när det är lov? :)

Kommentarer
Postat av: julia

jag vill också till Frankrike!

2010-02-19 @ 18:20:17
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01