Ojoj

Här var det ingen bra uppdatering, ledsen för det!
Vad kan jag göra för att gottgöra då?? .... Hmm?
Det tål att tänkas på... Jag får väl surfa runt lite och så får ni se i nästa inlägg!

Idag började skolan som vanligt, jobbade med musiken och lite andra ämnen.. Imorgon eller på fredag ska vi spela in filmen, jag är Tjajkovskij :D *Tummen upp*
Så det blir att träna repliker och fundera ut hur man ska likna honom så mycket som möjligt ikväll... Hoppas att jag kan hålla mig för skratt imorgon, det är bara såå min grupps humor, haha!

Vet ni vad?
Jag har börjat spela River Flows in You, igen! Det som dock inte är lika roligt är att jag börjar bli beroende... igen, inte bra inte bra.

Vad ska ni göra ikväll kära läsare, förutom att komma hit igen för det andra inlägget? :D:D

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01