JAG LEVER

ÅÅHHH
Våren är här!
Kom precis hem från en underbar promenad med hunden. Enda anledningen till att jag gick hem var för att David inte ska bli utelåst när han kommer hem vilken minut som helst. Jo, där kom han.

Att våren är här visas inte bara pga. det alldeles underbara solskenet som tittade fram idag, utan även för att det är varmt klockan halv åtta, all snö och slask är totalt borta, och även för att dofter som ljummen tång och fiskrökeri blandas till en ljuvlig mix som man inte vill sluta inhalera. Ibland vill jag bara kunna andas in för att inte missa doften en enda gång!
Dessutom fryser man inte häcken av sig, istället njuter man av varma fläktar som påminner om Sicilien om kvällarna.

Hoppas att ni har överseende med min dåliga uppdatering, det är nämligen urmycket läxor i skolan just nu - så mycket att jag måste plugga nästan halva påsklovet för att hinna med...
Men det blir förmodligen fler uppdateringar nu under påsklovet, då har man ju mer tid :D

Puss på era nosar och god torsdagskväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01