Monday

Idag fick jag reda på att nationella provet i svenska skulle hållas imorgon! Det skulle inte vara förrän nästa vecka eller nästa igen (minns inte exakt), men tydligen har kunskapsskolan valt att göra det imorgon. Schysst...´

Men vet ni en lite roligare sak?
Jag spelar blockflöjt, och har gjort i ca 4-5 år nu.  Det kanske jag har glömt att berätta :)
Iallafall så började jag någon gång är jag gick i fjärde klass, och jag tyckte att det var så himla roligt - jag tycker att det är så himla roligt - så jag fortsatte. Dessutom är blockflöjt så himla vackert ! Och framförallt så jävla coolt :)
Jag spelar alt, men kan även sopran och lite tenor, och idag fick jag testa på en bas :)


Så efter skola sprang man till flöjtlektionen och spelade lite, fick en ny sats ur loeillet's Sonate i F-dur. Ska bli kul :)





Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: haha ja, åk & köp lite :D

2010-03-01 @ 20:28:02
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: haha ja, åk & köp lite :D

2010-03-01 @ 20:28:03
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01