Solen gör mig lycklig!

Skola idag, redovisade lite svenska, spelade blindboll på idrotten och lärde mig ett och annat om retorik (samt skrattade rätt mycket) på Andreas lektion = en allmänt skön dag :)

Sedan bar det av till blockflöjten, fick ännu en sats ur samma sonat, en lite snabbare nu. Ska nog ge mig på den imorgendag ifall jag hinner :)

Hemma stack man direkt ut i solskenet, jag tror att min kropp behöver alla de ämnen som solen framkallar, för jag blir så lycklig när jag går ut. Jag mår så himla bra.

Efter att ha promenerat i solskenet med en lika glad hund som matte, satte man sig med en stor kopp ceylonte och Amelia. Mysigt.


Jag vill säga tack till www.zamzar.com som gör det möjligt för mig att ha mina favoritlåtar i mobilen :D 
Och så tack till min kusin som tipsade mig om zamzar :)

Glada solskenspussar från mig :D




Kommentarer
Postat av: amanda

hahhahaha aw, det var så lite så:D puss på dig<3

2010-03-15 @ 00:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01