Danskväll

Woho!
Igår var det full fart på Parken, golvet svängde till dansbandsmusik blandat med vanlig DJ och sedan blev det  buggtävling. Nellie och Jakob vann, och det förtjänade dem - ni var jätteduktiga!
Men usch vad kul det var! Jag ser mig själv som en rätt blandad människa - lugn, energiknäpp, lugn, knäpp, galen, allvarlig... Det går lite upp och ner, men när hög musik med tydlig takt sätts igång så är det som att trycka på en energizerknapp hos mig, haha! Jag dansar hela kvällen med endast luft/nedkylnings paus :p

Är just nu väldigt hypad på dans, sjukt inspirerad efter att ha sett de tävlande igår, åååh jag SKA jag ska jag ska jag ska gå en danskurser i sommar (om jag hittar nåt kul då:P ) för jag vill lära mig! För åååhh tänk så kul det hade varit att kunna dansa någon av de lite mer traditionella danserna! Typ Bugg, Salsa, Tango, Chacha...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mathilda

vad fin blogg du har :)En danskurs är något som jag också riktigt gärna hade velat gå på. Det är nog någon hemlig dröm jag har, fast egentligen önskar jag att jag hade kommit på det när jag var yngre-för då skulle man kanske kunna vara grym nu. Det är så typ elegant på något sätt att kunna dansa de här tradionella danserna ^^ fint helt enkelt.

2010-05-16 @ 10:17:40
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01