Fredagen förra veckan

Hej tjo Mjello Tjena tjosan Hey hejsan

I fredags förra veckan var det dags för överasskningsfest - till Elina som nyss fyllde år! :)
Det ända hon visste var att hon skulle bli hämtad vid halv sju och att hon inte skulle komma hem förrän på lördagen...

Direkt efter skolan stack vi därför (Ellinor, Emma, Jag, Anna) och fixade allt som behövdes till festen :D

Sedan bar det av till Ellinor där vi gjorde tårtan och fixade lite annat för att sedan fortsätta till Annas sommarstuga. Där dekorerade vi stugan med ballonger, girlanger, konfetti, marshaller.... Sedan åkte Anna iväg och hämtade en Elina som var tvungen att bära ögonbindel, hehe!
Sedan hade vi bara himlans roligt hela kvällen, Galet roligt faktiskt ;)
Blir dock inga bilder från själva festen (bara några småtråkiga på tårtan och när vi dekorerar) då min kamera har svårt att fokusera på rörliga objekt och några sådana fanns inte när festen var igång... Haha ;) 
Tack för en awesome helg töser!


och hejhej, jo jag vet att jag är sen i mitt bloggande, but who cares?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01