Mjölkiga schampon

Har ni också hört att schampon med lite mjölkig färg är bättre och fuktar håret bättre? Jag läste nämligen det idag och gick genast till duschen för å titta hur mitt schampo ser ut. Det var mjölkigt och lite vitrosaaktigt. Hm... Jag antar att det är bra :)
Har ni några dunderbra tips som får håret att vara mindre slitet? Som inte tar så lång tid?


Dessa flaskor står i vår dusch. De luktar gott och jag är faktiskt nöjd med hur håret är efteråt, verkligen att rekommendera! Fast Franck som gör dem ser lite småläskig ut på bilden. Det känns som att han stirrar på en. Jag vänder alltid flaskan inåt.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

jättefin header :D

2010-10-11 @ 12:58:32
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01