Långt inlägg, jag vet

Hej allihopa. Jag ursäktar jättemycket för detta avbrott i bloggandet. Fy skäms.
Har ingen bra bortförklaring, har faktiskt bara inte haft någon ro eller lust till att blogga, och inget kul att skriva för den delen heller.

Idag fick jag träffa min naturkunskapslärare för första gången, han verkar faktiskt riktigt bra - vilket ger dagen ett stort plus.

Ett annat stort plus är att jag gick på terminens första gitarrlektion idag, och vi var båda utvilade och glada, vilket var riktigt najs om man säger så.

Nu har jag dock lite ont i halsen, men biter ihop för imorgon SKA jag vara med på gympan. Därför måste jag sova nu. Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mathilda går du i a eller b ? :D . oooch du kommer väl på insparken ? hihihi .

2010-09-03 @ 14:56:11
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01