Dansa loss

All the crazy shit i diiiid toniiight those will be the best memoriesss.....
Zobiiiiii la MOUCHE....
I'm still, i'm still an animal, no body knows it but mee....

Lyssnarslashdansar till min spotify-lista dansa loss, den är fet!
Älskar att det är påsklov! Kan inte riktigt fatta att jag inte ska till skolan imorgon...

Idag skulle egentligen Kimiko komma hit och chilla med mig, men tyvärr missade hon bussen hit. Och den bussen går ungefär fyra gånger per dag så här i söndagstider... Hon får komma hit imon istället!
På tisdag ska jag på teater-premiär och se när min skådespelarväninna bråkar med "sin familj", har kärlekstrassel och t.o.m pussar på en pojke! Ska bli kul att reta henne i fortsättningen <3

Jag i flytande staden, the sky of Cambodia is very blue, the boat is turquoise, my glasses are red, my hair is a mess and i'm happy. Vill tillbaka till Kambodja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01