Kulturdag till max

Hejhopp! Kom alldeles nyligen hem! Har varit ute och flängt hela långa dagen - från 12.30 - 23.45. Dagen började med att åka in till rotundan för att se Afrodites döttrar, som min väninna spelar med i. De var jätteduktiga och det var väl spenderade 2 timmar! Sedan bar det av till Malmö för att se Hoffmanns äventyr. Då jag hade någon timma över innan operan startade kunde jag njuta av en falafel i solen och mysa runt på triangeln - älskar att det är så varmt om dagarna nuförtiden! Blir alldeles exalterad! :D
Sedan mötte jag upp med Oma min och så njöt vi av skådespelet och musiken, och det duktiga artisterna/musikerna!

En härlig dag alltså! Men nu är jag alldeles dödstrött och ska sova, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01