Tangled

Hellu!
Idag har jag drällt runt, skrivit arbetsansökningar och läst Harry potter. Mot kvällen kom älskade amma o afi på middag, och mamma hade gjort vinbärsquorn och hemmagjord glass. Mmmmmm...
Sedan satte jag mig på cykelsadeln och trampade iväg i beckmörkret mot busstationen 15 min bort. Jag och mina vänner Maja och Malin skulle se Tangled, eller Trassel som den heter på svenska, på bio. Helt underbar var den - verkligen sevärd! Blev så glad när de sjöng mycket i den också - precis som i de gamla disneyfilmerna.
Jag är även väldigt fascinerad av hur mycket Rapunzel lyckades hinna med under en dag. Misstänker att alla våra skärmar är ena riktiga tidstjuvar...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01