PESCETARIAN - VAD ÄR DET?

Jag fick en liten fråga!

Vad var problemet med nätet?

Ja, jag läste faktiskt ditt inlägg hos Lisa och därav min fråga. Pescetarian, kan du förklara det lite närmre? Har nämligen aldrig ens hört det innan. Vad innebär det? Hur och vad äter du/äter du inte osv.? :)

Hoppas du får en fin dag! :)


Nätproblemet var att IP-utskicken från Telia och vår router var osynkade, efter andra synkningen har det fungerat som det ska.

Pescetarian är när man är vegetarian - dvs. avstår från allt kött - med undantag för fisk och skaldjur. Som pescetarian äter jag alltså räkor, musslor, fisk osv. och även mejeriprodukter och ägg, men inga andra djur.
Ordet pescetarian kommer ifrån latinets "Pesce" eller "piscis" och betyder fisk.

Om det är något ni undrar eller önskar så är det bara att kommentera !

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01