HERE WE ARE AGAIN

Vilken dag! Idag vaknade jag upp och laddade in massvis med underbar musik i ipoden, för att sedan kasta på mig kläder och ut och segla med pappa i några timmar. Vågorna var enorma och jag blev åksjuk, så när jag kom in till land var det kanelbulle-trösten som gällde. Sedan bar det av till stranden för att ha avskedsfest åt Kimmie, som tyvärr knappt blev av eftersom det började regna så mycket... Ingen grillning där inte. Datumet fick flyttas, så det blir väl av senare i veckan.

Hoppas ni har haft en härlig dag ni med!

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Så härligt att ut och segla mindre roligt att du sen mådde dåligt! Usch med regn trött på de nu..

2011-06-23 @ 09:10:02
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01