Les animaux dansent dans le Safari Disco Club

Hallåå!

Livet leker. Matteprovet är över, och det gick nog bra. Det är så skumt när ett prov känns enkelt, för då vet man att det antingen har gått super, eller så är det katastrof; Antingen har man rätt på det mesta eller så har man missuppfattat totalt. Vi hoppas på förststående.

 

Ikväll ska jag njuta av Vampire Diaries. JA, det ska jag. Ni hörde rätt. OK, jag vet att alla är översnygga och att det blir lite platt. OK, jag vet att Elenas och Stefans förhållande blir något sliskigt. OK, jag vet att vissa repliker ger lite halv kräk-känsla. Men ni måste hålla med om att det är spännande. Och att man hejar på Damon. Så mobbas inte, för jag gillart.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01