Hej, det är jag som är Mathilda - om du minns mig?

Hej hallå folket! Jag har helt och hållet tappat bloggsuget på sistone varav avsaknaden på blogginlägg! Men det händer ändå mycket i mitt liv - som ni inte har fått ta del av! Fester, vänner och läxor avlöser varandra i form av allt från bubbelpoolsmys till en latte på stan till att lyssna på Anders skämt på Resurscentrum. De närmaste händelserna är väl antagligen fredagsmys med Alejandro, vars nyligen bytta strängar äntligen börjar lyda, trädsklättring med Niklas i Rörsjöparken och nu ska snart jag och Maja leka sommar i min bastu eftersom det är så trist väder ute! Sola o bada och pina colada. Typ. Nu ska jag ut och se ifall mina handdukar är klara i torktumlaren, så att jag kan duscha och se sommarfräsch ut i bastun - arrividerci!

Jag vill ha en tisha med det här trycket - så jäkla söt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01