Tre saker jag älskar, del 3

Musik

Musik är en av de saker som håller mig levande. Musik finns där i alla humör, redo att vara en vän vid min sida. Musik pushar mig till att dansa runt på gatorna i mina lyckliga stunder men även det som lugnar ner mig när jag är arg eller ledsen. Jag har alltid varit intresserad av musik – av olika slag. Jag har spelat blockflöjt i ca 7 år, allt från medeltida musik till renässans och barock, min älskade Cataluna – gitarr - i 5 år och jag har alltid tyckt om att sjunga sedan jag i princip upptäckte min röst. Som liten flicka brukade jag sjunga Majas visor under bussresor, folk applåderade när jag steg av med mormor, haha!

Musik är någonting som jag alltid kommer att bära med mig, något ingen kan ta ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: M*

- du är så söt!

2011-09-07 @ 03:01:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01