Beautiful woman

Source: www.lovesmisery.tumblr.com


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Man får ju tro precis vad man vill. Det säkraste är nog att testa själv att fota manuellt och sen foto på autoläge och se hur står skillnaden är. Vissa bilder blir ju rätt bra på autoläge, vissa ljus kan den hantera bättre osv. Jag kan ju inte på något vis bevisa att jag inte redigerat, mer n att jag förminskat bilderna, så säkrast tycker jag är att man testar själv :}



Hmm, konstigt med färgerna, att du tycker de är förändrade. Jag har använt automatiskt vitbalans på båda auto och de manuella bilderna. På några av auto-bilderna valde dock kameran att använde den inbyggda blixten, mycket av det fula kommer ju från den. Man kan ju fota på autoläge och välja att helt stänga av blixten. Då blir inte skillnaden lika stor :)

2012-02-08 @ 20:40:11
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01