Lite kaos

Åhåhåhåhåh, vill ha mitt fysikprovsresultat. NU. Inte om några jävla veckor.

Jag har lov. JIIPPIII. På lördag åker jag. WWWWIIIIIEII. Taggar skidåkning, sol, vita snötäcken, afterski... Snygga kläder. Ska ha med mina campbell-lookies. Har packat väskan och längtar sjukt mycket just nu.

AÅGHSAFDFHFASAGHGH FUCKING JÄVLA FYSIK. WHY YOU NO MAKE ME FEEL LIKE I KNOW YOU.

 

Ja pappa, jag är schizofren, I CAN see that.

 

(Okej. Jag har lugnat ner mig nu. Jag kan välja att skriva om detta. Med lite fina meningar, ord och korrekt skrivet. Men jag väljer att låta det stå. Så bjuder jag på en inblick i mitt huvud. Varsågod)

 


Kommentarer
Postat av: Bella David - MODELL BLOGG

Tack så mycket vad söt du är :)

Hur är det med dig då? Kram :)

2012-02-16 @ 21:55:20
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01