Skiddag

Blogg.se's bilduppladdare funkar inte. Kan förstås bero på dålig internetuppkoppling. Synd, för jag hade massa alpbilder idag! Idag vaknade jag, halsont och täppt och lite jobbigt att andas. Pappa stack till skidliftarna och jag somnade om. Jag sov som en stock i 2 timmar - vilket verkade susen, för när pappa kom för att äta lunch kände jag mig enormt mycket bättre! Jag mådde så mycket bättre att jag faktiskt följde med honom ut och åkte skidor! UNDERBART Nu vet jag inte riktigt hur jag mår, Ipren och Tussidane hjälper förstås. Så fort blogg.se funkar igen så laddar jag upp bilder från alptopparna! Puss

Kommentarer
Postat av: INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration

tack fina du!!!

2012-02-24 @ 00:29:24
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01