Tjosvejs

Hej allihopa! I veckan har jag haft fullt upp med något som kallas fysik och livet, vilket kan förklara min frånvaro här på bloggen. Tror jag har varit inne på facebook sammanlagt 5 minuter den här veckan, vilket också säger en del.

Imorgon är provet, så ni får tillbaka mig ett tag då. Fast förstås inte alltför länge - på lördag åker jag till Val D'isère och åker skidor. Åh, jag längtar. Av erfarenhet är inte internet där särskilt snabbt, men något enstaka inlägg kan jag lova.

Just nu suktar jag efter chipsen i köksskåpet under brödrosten. Håkan Hellström försöker hålla mig ifrån den, chipsen kommer nog segra.  Efter en galet jämn fight. Ikväll.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01