Flytande eyeliner

Tänkte tipsa er om en mirakulös uppfinning ;) Flytande eyeliner. Själv har jag har bara testat Isadoras, innan dess har jag alltid kört med den vanliga pennan. Men den hederliga pennan håller enligt mig inte alls länge - efter några timmar brukar den smeta sig rätt mycket, iallafall på mig, men med den flytande har jag tillochmed sovit och sedan kunnat gå ut med endast lite påfyllning där det gått bort lite! Det är inte mycket svårare att sätta på flytande än vad det är med pennan, som ni ser på bilden ser penseln ut lite grann som en pennspets - vilket gör att det inte är så väldigt stor skillnad. Tänk på att den här eyelinern inte är till för sotade ögon utan mer om man vill ha lite sextiotalslook med skarpa linjer kring ögonen och kanske ett par kråksparkar...
Väldigt snyggt tillsammans med ett par snygga leggings, en oversize tröja, fjäderörhängen och rakt -lite rufsigt - långt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01