Hej

Hej på er alla!
På den här bloggen är det en viss Mathilda som bloggar.
Ni kanske känner igen henne från www.anna-mathilda.blogspot.com ?
Blogger har varit en underbar bloggtjänst - tills nu när jag var väldigt fäst vid stora härliga bilder och en layout som får bloggen - rakt och snyggt - att centreras, utan att klippa  av hälften av bilderna.
Jag kan rekommendera tjänsten till er som vill ha en bloggtjänst som är enkel att använda + att den är internationell.
Jag kommer dock inte ta bort min gamla blogg - kanske kommer jag forsätta den, ett inlägg eller två sådär ibland? I varje fall finns den där som ett minne av, vad är det? nästan ett halvår, ur mitt liv.

Jag tänkte dock (efter mycket kollande på andra bloggar) att det är dags för en av de svenska favoriterna: Blogg.se eller devote.se, och slutligen blev det blogg.se - känn er hedrade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01