Hemma


Nu har jag varit hemma ett tag, i stan fick jag tag i lite snygga underkläder och en klänning jag hade tänkt ha imorgonkväll :)
Lyckad var dagen - förutom när jag fick ett jävlans stort hål i magen och hjärtat i halsgropen för att mina inköp för över 500 :- låg obevakade på ett Café mitt i köpcentrumet (ett sånt utan väggar dessutom!)
Grejen var ju att jag inte heller riktigt hade koll på att dem låg där!
Jag sprang dit så fort jag kunde - såg säkerligen ut som en riktig maniac, men där låg mina påsar, helt orörda, och jag tog en lättnadens suck. Vilken tur!
Väl hemma har jag ätit god svampsoppa och nu ska jag nog spela lite "Risk" med David och Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01