Hundpiss

När man är snäll så blir man antingen trampad på eller kissad på. Man ska helt enkelt inte vara snäll, eller?

Min hund har börjat löpa, så grannhunden står och hänger vid staketet hela dagen och väntar på Molly. Men hon struntar i honom vid det här laget (hon har nog märkt ett samband mellan hans intresse/kåthet och hennes löpning, och hans dissande mot hennes icke-blodluktande underliv, hon har ju också känslor!). Så jag tänkte vara lite snäll och hälsade på honom, klappade lite på honom genom gallret. Sedan vände jag bort mitt huvud och kallade på Molly. Då känner jag något varmt och lite blött på min hand som jag lutar mig på(invid staketet). Tänker dock inte så mycket på det eftersom vissa hundar har en tendens att slicka på människor. Men jag kollar ändå och då ser jag en gul stråle från ett lyft ben, denna stråle slutar på min hand.

Jag kallade Molly till mig på väg in för att tvätta mig. MY ASS att han får träffa henne nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01