JULLOV!!!!

ÅH GOSH VAD SKÖNT!
Äntligen lite ledigt, for once... Jag är inte den som hatar skolan, tvärtom, men en pluggnörd blir också stressad och trött ibland ska ni veta.

Tyvärr har vår mattelärare gett oss läxa på några mattesidor... och vår naturkunskapslärare uppmanar oss att spendera näsorna vid ett uppdrag som ska vara klart i slutet av Januari. Men vet ni? Jag är ansvarsfull i skolan - men jag tänker faktiskt ta ledigt det här lovet! Mattesidorna får väl gå an, men jag tänker inte sitta hela julen och plugga energi, oroa mig för kemiprovsresultatet eller att naturvetenskapskursen slutar i januari. Istället ska jag njuta av en underbar jul, kalle anka och den vita snön ute; men även av sol, kultur och en jävla massa upplevelser i Kambodja - och stänga av den där skolgångsautomatik-knappen!
SÅ DET SÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01