Life is good

Åh vilken härlig dag jag har haft!
Sova till tio, chokladflingor till frukost, nybakta hålkakor till lunch och Harry Potter som kompanjon hela dagen. (Har börjat läsa böckerna igen, tänker för första gången ta mig igenom allihop!)
Vi hade Pizza till middag och jag fick tillochmed en timmes träning på löpbandet till några Cougars-avsnitt.
Jag steg nyss ur ett dunderhärligt bubbelbad där jag spenderat den senaste timmen, så nu luktar jag svartvinbär och har den där härligt friska tungheten i håret som man får efter en riktigt grundlig hårinpackning. Ikväll ska man ut och festa med härligt folk, så nu fattas bara Rasmus för att dagen ska vara fullkomlig!


Liselotte Watkins - en av mina absoluta favorit-tecknare. Hennes konst är så inspirerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01