Fårbollar

Som ni säkert vet letar jag efter ett megastort halsband. Men det känns som om affärerna inte riktigt har hängt med i mina idéer, hittar absolut ingenting som liknar det jag vill ha!
Men jag kände i lördags, när haldarna kom över med fårull och kardor och var redo att göra nyckelringar, att jag måste ha ett som iallafall är i den storleken... Så jag gjorde ett halsband, av fårull!
Det är ju dock inte exakt i den stil jag vill ha det, skulle nog vart fint med bronsigia metallblommor... Men det duger så länge !


 


Innan dess har jag använt mig av ett gammalt pärlhalsband och en massa ringar, vilket funkar fint det med, men som blir något mindre... :




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Hihi Tack detsamma:)

2010-02-01 @ 21:21:48
URL: http://ellinor92.blogg.se/
Postat av: julia

svar: fish tank :)

2010-02-02 @ 15:57:40
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01