FRIIIDAaAAAAaaaaYYYG

Jag vet att dagens rubrik är den finaste som existerar i bloggvärlden!!

Skola idag, fick inte jättemycket gjort, var mest på olika föreläsningar. Först fick man höra redovisningar av svenska steg 31 :) Det är jätteroligt att höra hur de andra har arbetat och hur de har tänkt i sina diktanalyser, och att få höra deras egna dikter är inte helt fel det heller!
Sen blev det matte, vi gick igenom konjugatregeln samt 1:a och 2:a kvadreringsregeln...
Och sen var det atomfysik i stora arenan :)

Så fick ni en liten inblick i min vardag :D
Men iallafall:  "Nu är det slut på veckan och det är dags fÖR FREEDAGSMYYYYYYYYYYS "
hehe :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske leta upp något till dagens today? ja det ska jag göra :D



Puuusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01