I'm alive

Jag har insett att jag inte kan garantera inlägg varje dag. Försökte i ca en timma igår, men kom inte in på mitt blkoggkonto. Så det är därför jag inte lade in något då.

Men nu funkar det och jag tänkte updatera er lite kort. Igår= rätt dålig dag, jag skadade benet och hade för långa skidor, David hade för små pjäxor och svårsvängda skidor, osv..
Men idag var det helt perfekt!
Vädret var vackert med en sådär bamseblå himmel och sol som lyste upp hela dalen.
Vi åkte i ca 6 ½ timme, och hade bara en riktigt härlig dag. Ungefär vid halvtvåtiden så stack vi upp till en restaurang i backen verte, och där tog vi en läsk - och nu kommer poängen med denna lilla mening. Det var så himla varmt! Jag tog av mig alla tröjor utom understället, kavlade upp armarna och rullade stundvis upp tröjan och solade magen! Det var stekhett - som om vi var på en solresa eller nåt!
Jättehärligt med kontrasterna värme-kyla.

Nu sitter jag i baren och skriver till er, och ikväl ska man käka trerättersmiddag och mysa med familjen :)

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01