SNOOWWYSCHOOL

Idag var en så himla skön dag! Typ halva skolans elever var insöade, och det var bara så underbart tyst...och lugnt... och.. Rent i matsalen!

hahah, vad snäll jag känner mig som pratar om att det är skönt när alla är borta :P

Men iallafall, helskön dag :)
Har arbetat med min musik (Heeeeej Mozart), tränat på mitt tal (som kanske ska redovisas imorgon, får se hur jag känner mig...) och redovisat min franska i något som måste ha varit en av de roligaste franskaredovisningarna jag gjort!

Igår var man på studiebesök hos nv:arna och kollade in skola, program, gemenskap osv.. Kände mig sjukt omhändertagen och var underhållen hela dagen av alla mysiga elever på skolan - Tack så mycket alla!

Nu ska jag nog koka nudelsoppa åt mig själv (är alltid så jävla sugen på nudlar nuförtiden.. ) och se vad man kan finna på tv.

Puss i rutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01