VAL D'ISERE

Hej allihopa!
Efter en lång resa ( ca 11 timmar sammanlagt), så är jag här i Val D'isere. Det är jättemycket snö här, precis som hemma, bara att här är det ju berg där man kan åka skidor - vilket gör att snön är välkommen.
Nu har vi hyrt färdigt skidor och pjäxor, det är väldigt skönt att ha fått det gjort!
Sen så var inte middagen inkluderad mer än 6 dagar, så vi stack till "centrum" och köpte mat. Jag måste säga att det intevar någon hit precis. Jag fick en crêpe med ost, för typ 5 euro, svinigt dyrt och inte världens godaste heller...  Det är inte lätt att vara vego här uppe i bergen.

Nu sitter jag i hotellets bar och myser, försöker beskriva min dag för er... Haha!
Men nu. Nä nu är jag så himla trött att jag drar härifrån, fulla vuxna skrålar så det gör ont i öronen här nere i baren, och vår rum ligger längst upp på hotellet - där det är alldeles tyst, så himla härligt! Så jag drar dit nu tror jag.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01