Yeah

Idag fick vi sluta efter tolv! Härligt säger jag bara!
Klockan 9.00 började nationella prov i svenska, uppsatsskrivning. Men jag tyckte inte att det var alls lika svårt som jag hade tänkt mig det. Dock fick man en liten knäpp i början då det inte var alls så som man hade föreställt sig det. Jag hoppas att det gick bra i alla fall!
Hehe, anledningen till att vi fick sluta klockan 12, sista inlämningstid för provet, var att "vi troligen inte skulle orka med resten av skoldagen efteråt". Jag hade klart fixat resten av skoldagen, så många russin och dextroenergy's som jag åt (hihi).

Nu ska jag nog käka lite mellanmål/lunch och läsa i min bok, kanske plugga lite också?

Puss på nosen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01