En värld utan slut

... Så heter boken jag snart ska läsa.
För igår läste jag ut min älskade Svärdet och Spiran, Tack Sara för att du rekommenderade den!
Först ska jag bara läsa slutet av Katarina Von Bredows nya bok Bara inte du (2009), eftersom jag lyckades börja på en ny bok igår eftermiddag. Den är bra, men uppfyller inte mina förväntningar - antar att det har att göra med min utveckling inom läsandet (för bara ett par tre år sedan var hon min favoritförfattare...).  
Efter Bara inte du ska jag även läsa fortsättningen på Scott Westerfelds FUL som heter Ful eller snygg? som jag också är väldigt spänd på. Men efter det. Då, då ska jag läsa En värld utan slut, och den ligger på mitt skrivbord och lockar. Den enda anledningen till att jag inte bara föser undan Bara inte du och väntar med Ful eller snygg? är att En värld utan slut är fortsättningen på Svärdet och Spiran, dock 150 år efter Svärdet och spirans slut. Detta innebär att mina älskade bok-karaktärer är döda för länge sen. Buhuu =(( =((
Jag har faktiskt känt dessa människor i ca 35 år av deras liv. Jag måste sörja deras död. Undertiden läser jag annat. 

Jaja, det här inlägget blev väldigt rörigt. Men jag är för trött för att bearbeta det. Håll god min läsare.

Godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01