Mina dåliga ursäkter och bortförklaringar

Heheheheh. Rubriken säger allt. Men jag måste ändå lägga fram dessa dåliga ursäkter och bortförklaringar.
Anledningen till att jag inte har varit särskilt aktiv (hömhöm) i mitt bloggande är faktiskt på grund av en bok. Jag läser just nu "Svärdet och Spiran" av Ken Follet. Den är väldigt spännande. Jag kan helt enkelt inte lägga ifrån mig den. Så... åååhhh. JA! en (snillrik) idé fick jag nyss. Jag kan ju rekommendera den! Så.... hmm... (hur ska jag formulera mig här då?) ............. Äsch.............. Bara LÄS DEN!

(Jag får ta mig i kragen och skriva en proper recension när jag har läst ut den. .......antar jag.......)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01