Victoria gifter sig...

Äntligen får hon sin prins!
Familjen bänkade sig vid tv:n 15.30 för att titta på vigseln. Inte blev man besviken - det var så himla vackert alltihop! Själv blev jag så rörd - av Daniels tydliga nervositet och kärlek till Victoria, och hennes kärlek till Daniel, och framförallt stämningen av högtidlighet, andakt och glädje som lyckades förmedlas ända in i vårt vardagsrum - att det blev svårt att hålla tårarna tillbaka.  Åhh.
Måste avsluta med att jag tyckte att hon var oerhört vacker i sin stilrena klänning och tjusiga krona med spetsdrapering.

P
Sno nu inte min perfekta printscreen - för erkänn, jag lyckades klicka precis i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01