Smartass

Sitter och degar framför "Är du smartare än en femteklassare?" Blir lite småsugen att ställa upp. Verkar rätt chill att svara på ett par frågor och gå hem med ca 100 000 kronor med lite tur. Det där med landskap och historia var min grej i femman, men har nog checkat ut från huvudet för länge sedan.. Matte B och reporäntor bor i de rummen just nu.

Imorgon ska jag nog åka iväg på loppis och se ifall jag kan fynda något kul, kanske ett halsband eller nåt?
Sist hittade jag en riktigt vacker så kallad "Fatimas hand" som kostade 2 kr och ska bringa mig lycka, glädje och beskydd när jag bär den på mig! Bättre kan det inte bli!

Sitter och lyssnar på Katy perrys gamla dängor från 2008, men nu ska jag nog springa upp och äta popcorn och njuta av en lördagskväll hemma!! :D

Eftersom jag precis kom i ett blogg-mood kanske ni får ännu ett inlägg ikväll! Jag förvånas över mig själv!

Orkade inte fixa en übersnygg bild på halsbandet. Så det fick bli en suddig cam-bild tagen när halsbandet svänger lite. Finns även fjäderdetaljer på de fem fingrarna längst ner. Fast det syns inte direkt på den här bilden.... höh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01