Internetproblem

Hej allihopa! Ja! Jag lever faktiskt!
Tyvärr så har vi sedan länge haft stora internetproblem i huset, som nu förvärrats. Inte ens telefonen verkar funka som den ska och knastrar så man knappt hör personen på andra sidan linjen och inte heller hör personen oss.  Nu har pappa dock ringt runt bland bolagen och försöker fixa. För tillfället verkar allt funka någorlunda så vi får väl se hur det blir!

Hoppas ni inte misströstar!

I förrgår åkte jag iväg och firade Sebbe som nyligen fyllde 18 år. Hans hus fylldes av hög musik och dansande tonåringar, härligt! Inte förrän 4 kom jag hem till Maja, haha! Där åt vi lite nattmat innan vi sov som grisar på hennes soffa.
Idag har jag bara slappat livet ur mig. Läst lite Paasilinna och tittar how i met your mother. Ikväll blir det kanske lite dans med fina vänner, men jag är inte säker på att jag orkar.
Har ni haft det gött i dagarna?


Bild på mig från festen i lördags.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Du är så jävla söt!

2011-07-05 @ 17:42:46
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01