UNTZIGT

Hej! Har inte haft tid för bloggen riktigt - har så sjukligt mycket just nu med liv och läxor. I fredags åkte jag iväg till Caroline där tjejerna i klassen myste tillsammans och fixade till oss innan vi stack iväg till ett sushiställe. Där åt vi i några timmar innan vi vandrade vidare till vikingalokalen där treorna på skolan hade fixat en naturvetarfest! Det var lyckat - jättekul att skratta, prata, kötta dansgolvet och flumma med naturvetare från alla årskurser på skolan!

Igår vaknade jag upp hos Caroline och tog mig så småningom hem för att plugga ifatt så mycket som möjligt av det jag missat pga. Thailandsresan. Idag har jag pluggat ännu mer och snart ska jag till Malmö och leka modell inför ett projektarbete av två tjejer från media. Trevlans!

Många pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01