Mathilda Testar

Hej bloggen! Jag har inte hållt mig häromkring på ett tag, sorry!

I måndags var jag och testade Yoga. Det var faktiskt jättehäftigt samtidigt som det blev lite långdraget. Allting började med att vi mjukade upp muskler i olika stretchningsposer och kom in i en gemensam andning. I bakgrunden spelades lite orientalisk musik och det var släckt i rummet med endast små levande ljus i stora lyktor runt om i salen som spred en doft av rökelse. Så småningom blev övningarna jobbigare och mer krävande. Jag tyckte att det var kul och lite spännande, men mot slutet var det lite småtråkigt och jag längtade hem. Själva avslutningen var jättemysig - bara ligga ner alldeles stilla i mörkret och vara medveten om olika kroppsdelar samtidigt som man fokuserade sin andning och sina tankar.

Man kan ju alltid drömma...?

Bild från: http://carolinekummelstedt.wordpress.com

 


Kommentarer
Postat av: Emmaak

Haha jo men de sanna stora legenderna är de som antinget gått genom skit eller de som inser att samhället oftast har fel för sig!

haha fokuserar en hel del på kärlek ändå just nu så hahah ;) <3

2011-09-19 @ 22:08:41
URL: http://kristofferssonemma.blogg.se/
Postat av: hemligt

Händer inte mycket här :(

2011-09-21 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01