Min första kyss

Min första kyss

Min första kyss fick jag när jag var ganska gammal. Det var på min 16 års dag och det var precis som i en klyschig Hollywoodfilm. En kille som jag hade haft kontakt med i skolkorridorerna och på timtalslånga samtal över Skype och jag satt på en bänk i en liten berså på skolgården. Jag fyller år i september, så buskarna var prunkande gröna och likaledes gräset. Solen lyste och vi pratade om allt och inget. Vi hade gott om tid på oss, eftersom vi skulle ta samma buss som bara gick en gång i timmen och som vi båda precis missat pga. schemat. Ju längre tid vi satt och pratade ju närmre satt vi bredvid varandra. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men snart satt vi så nära att våra axlar och ben snuddade vid varandra och när vi pratade så var våra ansikten väldigt, väldigt nära. Tillslut tog han steget. Jag minns att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra, och att jag krockade med både näsa och tänder, men att det var väldigt mysigt ändå.

Samma dag blev vi ett par och gjorde inte slut förrän i januari, fem månader senare.


Kommentarer
Postat av: Emmaak

nauuuuuuw jag dör så gulligt!

2011-09-08 @ 23:29:22
URL: http://kristofferssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01