Pyjamas mys

Hej på er mina kära! Har ännu inte gjort något speciellt idag - dräller bara runt i min pyjamas med kaffe i hand och spelar gitarr. Funderar på att övertala mamsen till en SPAdag. Har nämligen hittat tips till hårinpackningar och ansiktsmasker, och så fick vi lära oss riktigt massage på skolidrotten... Ifall de funkar kan jag ju lägga ut dem här!

 

Puss finisar, och njut av er lördag!

Enligt en tumblr 80-talets framtidsbild av feminismen. Jag längtar tills den dag det blir sant. Vore ett kul partytrick.


Kommentarer
Postat av: Klara

- Min familj har cravings för choklad och lakrits - vi kanske är släkt? Haha!



Vilken rolig framtidsbild, haha!

2012-02-11 @ 15:18:50
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01