Trots Leightons svala är pappa och jag rätt varma idag

Dagen startade med en tur till en liten loppmarknad med mamma. Jag hittade en snygg tröja, men ingenting mer. Det var usel loppis... Sen fortsatte vi glatt på shoppingcenter tills vi inte orkade mer och nästintill sprang ut i det gråa vädret.

 

Senare åkte pappa och jag in till stan för att spela squash. Det var faktiskt jätteroligt. Efter det torterade jag honom med lite magövningar från boxningstiden, och det var också väldigt kul. Det bor väl en sadist i oss alla.

 

Jag har även hunnit se tre avsnitt av Gossip Girl. Jag hatar nog Serena litegrann och Dan kommer inte långt därefter, men Blairs bitchighet gör serien värd att se. Eller, ja. Jag är ju bara på säsong 2. Vi får se ifall resten är lika bra.

Leighton Meesters tatuering är minst sagt snygg!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej, fin blogg! Ska vi göra bloglovin' byte? :)

2012-01-07 @ 20:14:09
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
01